vineri

Rulada cu capsuni

BLAT:
 100g (3 oua mari) albus batut spuma
60g gem de capsuni
60g galbenus (batut spuma-impreuna cu zaharul)
zahar 10g
lapte 20ml
faina 40g
Bateti bine albusul pina ramine pe tel.Frecati si galbenusul cu zahar pina sa topit cel din urma.In galbenus incorporati faina ,gemul si laptele  si albusul batut.Coaceti (pe o hartie de copt) la 190 grade timp de 15 min.Dupa ce sa racit blatul,dezlipiti usor hartia .Adaugati frisca pe blat si 10-12 capsuni,dupa care rulati.Decorati dupa preferinta,eu am pudrat cu putin zahar pudra. Dati la frigider cel putin 30 minute inainte de servire.

FRISCA:

smintina 150ml
gem de capsuni 30g
zahar 10g
Bateti smintina  pe un pat de gheata impreuna cu zaharul pina se intareste si nu mai cade de pe tel,dupa care adaugati gemul si amestecati cu o paleta de jos in sus pina se incorporeaza .

10 Comments:

miha-akita said...

ce ma bucur ca ai revenit cu retete noi...arata tare apetisant,dar ma abtin sa fur o felie,ptr ca mi-am promis sa ma las de dulce::))bunn bunn,ca de fiecare data,felicitari!puppp

julia said...

cum sa te lasi de dulce tu....IMPOSIBIL....lasa ca daca gasesti secretul poate il impartesti cu mine.pupici *-*!

sarah said...

foarte faina ti-a iesi.iar combinatia capsuni-frisca este atat de delicioasa.pupici

julia said...

Draga sarah,iti multumesc mult pentru vizita.pupici multi *-*!

Unknown said...

yammi scumpica,arata super,ma tot tin sa scriu de citeva zile si uite in sfirsit ca mi-am facut timp,o sa o incerc cu prima ocazie,pupiciii.Roxy

julia said...

roxy,multumesc mult mult pentru vizita si cuvintele frumoase.Pupici *-*!

sarah said...

doua premii dragute te asteapta sa le ridici .pupici

julia said...

draga mea sarah,ma coplesesti cu premii.iti multumesc mult de tot pentru generozitatea ta.pupici *-*!

pansy said...

cele 2 culori par coapte amandoua.unde pui frisca?mi se pare neclara reteta,desi arata foarte bine.poate ai gresit ceva in redactare ?

julia said...

Pansy draga iti multumesc mult pentru vizita si pentru mesaj.Ai avut dreptate,a fost neclara reteta si cu ajutorul tau am rectificat.pupici *-*!

Jujo castle & Imperial palace Kyoto 2010

kiyomizu temple,kyoto 2010

KYOTO

Coreea de sud 1

Coreea de sud 2

Piramidele si Sfinxul

Atena

Galati

Cairo

 
©  free template by Blogspot tutorial