luni

Hamburger cu harissa






Aceasta reteta nu este o reteta obisnuita pentru ca am primit reteta de HARISSA de la ROXY(o bucatareasa tare draga mie) careia ai trimit un pupic mare mare *-*.Multumesc Roxy!
500g carne tocata(vita si porc)
1 ceapa tocata marunt
1/4 lingurita sare
1/4 lingurita boia de ardei
1 ou batut
1/2 cana pesmet
1/4 lingurita de piper proaspat macinat
1/4 lingurita coriandru tocat
1/4 cana supa de vita(consome dizolvat)

Harissa:
2 linguri fulgi de ardei

2 catei de usturoi
1 lingura chimen
1 lingura seminte de coriandru (se prajesc in tigaie chimenul si semintele de coriandru)
3 linguri ulei de masline
o jumatate lingurita sare
toate se bat bine in mojar si cind se face ca o pasta e gata. este super delicioasa!!!

Amestecati toate ingredientele foarte bine,dati-le forma dorita si prajiti la 170grade sau in tigaie.

Pofta buna!

1 Comment:

MihaeRa said...

Am facut si eu pasta asta de harrisa azi pentru a papa cu chiftele de naut, insa mi-a iesit atat de iutica..nu stiu cum ati avut voi fulgi, dar ai mei aveau si seminte..Si desi am pus doar o lingura, imi ia foc gura:))))

Insa de gustoasa, e f gustoasa!:P
Pupic!

Jujo castle & Imperial palace Kyoto 2010

kiyomizu temple,kyoto 2010

KYOTO

Coreea de sud 1

Coreea de sud 2

Piramidele si Sfinxul

Atena

Galati

Cairo

 
©  free template by Blogspot tutorial