miercuri

Turtite

Photobucket

Noua ne plac turtitele si le servim cu orice(salata,guacamole,humus,branza...curry).
Pentru ca, copiii mei sunt mofturosi cand vine vorba de brocoli,am facut turtite si cu brocoli.
Nu am o reteta anume,pur si simplu le-am facut din ochi:faina(depinde de cantitatea pe care o doriti),sare,1 brocoli(fiert si dat pe razatoare) si apa calduta cat cuprinde.Framantati bine si lasati coca sa creasca 30 min.Ungeti spatiul de lucru si sucitorul cu ulei ,impartiti coca in bucati egale si le dati forma dorita cu sucitorul.Am tot incercat sa le fac rotunde dar nu prea mi-a reusit *-*.
Photobucket

Am uns o tigaie cu ulei (ca la clatite) si le-am copt pe ambele parti.Daca nu reusiti sa le consumati pe toate invelitile bine in folie de plastic si le puteti incalzi si consuma chiar si a 3 a zi.
Photobucket

0 Comments:

Jujo castle & Imperial palace Kyoto 2010

kiyomizu temple,kyoto 2010

KYOTO

Coreea de sud 1

Coreea de sud 2

Piramidele si Sfinxul

Atena

Galati

Cairo

 
©  free template by Blogspot tutorial