vineri

Salata cu mar si fasole


Noua ne plac foarte tare salatele cu fasole.

Ingrediente:
watercress sau mizuna sau spanac
1/4 ardei (gogosar) galben taiat feliute subtiri
4 rosii cherry taiate pe jumatate
1 castravete taiat rondele
20 g  fasole alba(fiarta)
sare de foarte buna calitate
piper negru sau verde
20g brinza gouda cubulete
1/2 de mar taiat feliute si lasat putin in apa cu sare

Spalati legumele,stergeti-le bine cu un prosop de hartie,taiati-le si adaugati restul ingredientelor.Eu am risnit sarea si piperul si nu am mai adaugat nimic altceva.Dupa preferinta,va puteti prepara dressingul favorit.

10 Comments:

MONONOKE KITCHEN said...

Ce bine arata,
proaspata si colorata!

sarah said...

am facut si eu o salatica cu fasole.mar n-am pus ca nu mi-a mers mintea dar retin ideea.arata foarte dlicoasa salata ta.pupici

MihaeRa said...

Waw.. suna bine salata cu fasole si mar...Ia sa incerc si eu salata asta..Langa ce ati servit-o? Pupici!

Elena Toma said...

Mamaaaa, ce salata! Salivez la ora asta si ma uit la ecran ce apetisant asarat. Numa' ca fara gouda (n-am voie branza+fasole)... Dar, nu-i bai de asta. Un weekend minunat sa ai, Jiulia!

Nadji said...

Une salade bien fraiche et bien colorée qui rappelle beaucoup l'été.
A bientôt.

julia said...

Draga Mononoke,aceasta salata este foarte usor de preparat si mie imi plac culorile tare mult.multumesc pentru vizita *-*.

julia said...

sarah draga iti multumesc mult pentru vizita si cuvintele incurajatoare.pupici *-*!

julia said...

draga m.t.,pentru ca copiilor mei nu prea le place salata in general,noi servim salata prima...inainte de orice alt fel de mincare.fiindule foame au inceput sa manince si salata.pupici multi si multumesc pentru vizita.

julia said...

draga Elena Toma,multumesc mult mult pentru vizita.Sper ca si sfirsitul tau de saptamina va fi la fel de MINUNAT ca si al nostru(mergem la munte).Multi pupici *-*!

julia said...

draga Saveurs et Gourmandises,iti multumesc mult pentru vizita si mesaj.pupici multi *-*!

Jujo castle & Imperial palace Kyoto 2010

kiyomizu temple,kyoto 2010

KYOTO

Coreea de sud 1

Coreea de sud 2

Piramidele si Sfinxul

Atena

Galati

Cairo

 
©  free template by Blogspot tutorial