sâmbătă

Tort mousse-mure


Blatul:
5 oua
5 linguri de apa rece
10 linguri cu varf faina(200 gr)
10 linguri cu varf zahar(200gr)
Albusurile cu apa se bat spuma ,se aduga zaharul,se bat pana devine o bezea tare,se adauga galbenusele si faina cernuta prin sita,apoi se amesteca cu o lingura de lemn usor,de jos in sus.Daca blatul este de cacao se inlocuiesc 2 linguri de faina cu 2 de cacao(cernuta).
Mousse:
500ml frisca lichida
300 gr ciocolata cu lapte
o mana de nuci macinate si prajite
Frisca am pus-o impreuna cu ciocolata rupta in bucati la foc mic,pana cand sa topit ciocolata,am dat deoparte,am lasat la racit si apoi am batut cu mixerul,am adaugat nuca si am pus intre blaturi,pe care le-am insiropat cu mult suc(dupa preferinta).am ornat in graba.....

Aceasta reteta este a Mihaelei(Akita-Hokaido) careia ai multumesc din suflet pentru retetele ei deosebite si pentru generozitatea ei.Multi pupici *-*!

5 Comments:

Selma - DUSBAHCESI said...

It looks very delicous! Which language is your blog? I try to understand.

julia said...

hi!thanks for stopping by.My mother language is ROMANIAN.

Selma - DUSBAHCESI said...

Hi Julia, thanks for responding:) I thought it was Spanish or Italian:)

LF said...

Felicitari, arata tare bine.Murele sunt fantastice!

julia said...

Multumesc Flori,a fost delicios.Cred ca voi mai repeta reteta pentru ca nu am avut timp sa ma "satur",deabia mi-a ajuns pe o masea.

Jujo castle & Imperial palace Kyoto 2010

kiyomizu temple,kyoto 2010

KYOTO

Coreea de sud 1

Coreea de sud 2

Piramidele si Sfinxul

Atena

Galati

Cairo

 
©  free template by Blogspot tutorial