miercuri

Multumesc!

Photobucket

Dragele mele:DAVELLA si MARIO,Ala Oancea,Mamichan,Cami,Flori,Loredana,CristinaK,loredana si robert,MONONOKE KITCHEN,Miha *-* VA MULTUMESC DIN SUFLET pentru ca ati rupt din timpul vostru pretios si ne-ati urat un concediu placut.Ne-am intors putin obositi dupa un concediu NEMAIPOMENIT.Sper ca si voi sunteti relaxate ,cu bateriile incarcate si sanatoase.
Inainte de a pleca in concediu mi-am facut nenumarate griji pentru sanatatea copiilor mei dar...au crescut(intre timp) si nu am avut prea mari neplaceri.
Va promit ca revin cu poze multe multe multe cit mai curind.
Multi pupici din Tokyo *-*!

0 Comments:

Jujo castle & Imperial palace Kyoto 2010

kiyomizu temple,kyoto 2010

KYOTO

Coreea de sud 1

Coreea de sud 2

Piramidele si Sfinxul

Atena

Galati

Cairo

 
©  free template by Blogspot tutorial