duminică

Premii de la Loredana











Draga de Loredana sa gindit si la mine si ia uitati ce premii deosebite am primit.Tare ma bucura gestul tau...parca as fi un copilas...Multumesc mult mult mult.Multi pupici iti trimit si sper ca vei avea o vara SPLENDIDA!
La rindul meu le ofer cu drag unor blogerite si gospodine din lista mea(le-as oferi tuturor dar stiu ca le aveti deja *-*):Blueeyes,Cami,Mononoche kitchen,Mamichan,Davella,Miha's blog si Gabrielei(Bucataria Gabrielei) alaturi de multi pupici*-*!

6 Comments:

MONONOKE KITCHEN said...

Foarte frumoase premiile, multumim mult de tot!

julia said...

Mononoke Kitchen-placerea este de partea mea*-*!Multi pupici !

Blueeyes said...

Multumesc pt premii ....draguta ca intotdeauna.Te pup si bea astept sa mergem acasa.....

CamiWitt said...

Julia, mersi mult pt. premiile minunate. nu am stiut de ele fiind plecata in concediu. Am sa le alatur cu mare drag linga celelalte premii. Un inceput de saptamina bun. Cami

MihaeRa said...

Vaiii si aici ce de premii mi-ai mai daruit!! Oare merit sa fiu atat de rasfatata de tine si nu numai?!
Saru`mana si pupicei multi si dulci! O vacanta deosebita si minunata si odihna placuta!

kity said...

vai draga julia,felicitari pt premi le meriti din plin!!...ai un blog ff frumos.
pupici dulci.

Jujo castle & Imperial palace Kyoto 2010

kiyomizu temple,kyoto 2010

KYOTO

Coreea de sud 1

Coreea de sud 2

Piramidele si Sfinxul

Atena

Galati

Cairo

 
©  free template by Blogspot tutorial