duminică

Somon cu ierburi



300-500g somon
ulei de masline(2- linguri)
3 rosioare taiate cubulete
10 g patrunjel tocat
10 g coriandru tocat
1 ceapa taiata marunt
1 catel de usturoi taiat marunt
sare,piper
Zeama le la 1/2 lamaie


In tava de la cuptor am asezat folie de aluminiu,am unso putin cu pensula cu ulei de masline,am asezat fileurile,le-am pensulat cu ulei,am rasnit putina sare si piper si le-am dat la cuptor 220 grade,20-25 min.Intre timp am preparat sosul:am calit usturoiul,ceapa pana sa muiat ,am adaugat rosiile ,sare,piper, patrunjelul si coriandrul.Le-am calit pana s-au muiat rosiile .Cand pestele a fost gata,l-am asezat in farfurie,am scurs zeama de lamaie si l-am servit cu sosul cald.

Mai intai de toate vreau sa va spun ca sotul e venit acasa mandru tare,cu un peste .Imi spune,acest peste este organic sosit tocmai din Irlanda si sa si apucat repede sa-l taie,ia dat sare ,la lasat putin la frigider :l-am servit sashimi(crud cu hrean-wasabi,si sos de soia-soy sauce),marinat si apoi mi-a dat si mie o bucata pe care vo prezint mai jos.Nu am scapat de sot,sa-i pun si creatiile lui pe blog...asa ca,uitatile.

Marinat:

Sashimi(crud cu wasabi si hrean):

4 Comments:

loredana şi robert said...

mi s+a facut deja pofta. ce bine arata. cred ca e si deliucios. yamy!

MONONOKE KITCHEN said...

si mie imi ploua in gura rau!

julia said...

Multumesc mult de vizita.Pupicei multi *-*

Unknown said...

buna seara,

felicitari pentru blog, o adevarata inspiratie!

cautam o reteta autentica pentru marinat somonul, iar poza postata aici arata mai mult decat incurajator, cum procedadi de obicei?

multumesc mult pentru raspuns,
Amalia

Jujo castle & Imperial palace Kyoto 2010

kiyomizu temple,kyoto 2010

KYOTO

Coreea de sud 1

Coreea de sud 2

Piramidele si Sfinxul

Atena

Galati

Cairo

 
©  free template by Blogspot tutorial