marți

Sepie

Sepia este foarte iubita la noi in casa,o servim simpla,la gratar ,saute ,cu paste sau prajita(inele).




Dupa ce ati curatat sepia o taiati in inele de aproximativ 1 cm si o coaceti la gratar citeva minute,pina se rumeneste.Serviti cu sos de soia si hrean(wasabi) japonez.


SEPIE SAUTE

1 sepie de marime medie
10g unt
patrunjel tocat sau praz tocat
1 catel usturoi(dupa preferinta)
1 lingura capere scurse
sare si piper(dupa gust)
10ml vin alb sec

Curatati sepia foarte bine de intestine si sira spinarii .Separati picioarele(tentaculele) de intestine,curatatile bine si taiatile dupa preferinta.Eu am taiat sepia  in inele de 0,5milimetri,inclusiv tentaculele.
Intr-o tigaie am topit untul,am calit putin usturoiul si sepia la foc mediu,am adaugat caperele,sarea,piperul si vinul si am calit la foc iute timp de 1 minut.Sepia este foarte frageda ,poate fi servita asa sau cu paste.Pofta buna!












2 Comments:

Loredana said...

aarata delicios la tine in farfurie!

julia said...

Draga Loredana,
Mu;ltumesc mult pentru vizita si te mai astept si alta data.Multi pupici *-*!

Jujo castle & Imperial palace Kyoto 2010

kiyomizu temple,kyoto 2010

KYOTO

Coreea de sud 1

Coreea de sud 2

Piramidele si Sfinxul

Atena

Galati

Cairo

 
©  free template by Blogspot tutorial