duminică

Bors cu perisoare

In ultimul timp tot poftesc,ce vad pe alte bloguri.Asa ca,am facut bors cu perisoare.
Cantitatile sunt pentru 2 persoane.



Ingrediente:
Bors la plic
ardei verzi,rosii cate jumatate
1 ceapa rosie
cateva pastai verzi(5-6)
apa 1,5 litru
morcov 1/4
1 rosie mare

Perisoarele:
50 g carne tocata cu ceva grasime,1/2 ceapa,1 ou,condimente dupa preferinta(eu am pus patrunjel si putin marar,sare,piper).Amestecati toate ingredientele bine si le dati forma cu mainile ude.
Puneti apa la fiert,adaugati toate legumele taiate marunt si le dati intr-un clocot impreuna cu sare sau condimente ,dupa gust.Adaugati borsul si perisoarele si le lasati sa fiarba pana perisoarele se ridica la suprafata,scoateti o perisoara si o incercati.Adaugati zarzavaturi dupa preferinta.

2 Comments:

Mamichan said...

Si eu poftesc acum la ciorba ta ..arata super bine ;)Azi cred ca voi face si eu ka am o pofta de numa numa ;)
O zi buna !

julia said...

multumesc mult iubita.este favorita copiilor.multumesc de vizita.multi pupicei *-*.

Jujo castle & Imperial palace Kyoto 2010

kiyomizu temple,kyoto 2010

KYOTO

Coreea de sud 1

Coreea de sud 2

Piramidele si Sfinxul

Atena

Galati

Cairo

 
©  free template by Blogspot tutorial