joi

Salata cu rucola si tofu

Ingrediente(pt 2 persoane):
2 frunze de varza
10g rucola(rucula , voinicica)
2 linguri de fasole fiarta(de diverite culori)
 4 bucati porumb  (baby corn)
100g tofu
4 rosii cherry
sare,piper sau dressing-ul preferat

Pentru ca rucola are un gust mai aparte noi o consumam cu placere(doar eu si sotul) dar mai rar.
Spalati varza si rucola,uscati cu un prosop de hartie si taiati bucati.Asezati pe o farfurie toful,adaugati varza,rucola ,rosiile,porumbul (fiert in prealabil in apa cu sare),fasolea, sarea si piperul.
 

18 Comments:

sarah said...

foarte frumos colorata salata facuta de tine Julia draga.cu asa salate tot sa tii dieta,nu?
te rog sa nu razi dar ce dumnezeu este aia "rucola"?pupici

Mieko said...

Salut! Ma numesc Mieko. Sunt japoneza,locuiesc in tokyo si invat limaba romana. Imi place sa pregatesc(si mananc) mancare romaneasca. Mi-a placut aceasta site, este foarte frumos! Am sa vizitez aici des :)

julia said...

sarah draga,iti multumesc mult de tot pentru vizite si mesaje.rucola este denumirea in limba italiana (cu care este comercializata) acestei plante cu frunze verzi,comestibila.in limba romina ai spune VIONICICA.pupici multi *-*!

julia said...

draga Mieko,iti multumesc mult pentru vizita si te astept sa revii oricind.Imi pare rau ca nivelul japonezei mele nu este la nivelul limbei tale romane.FELICITARI!subarashii!

Mieko said...

Multumesc pentru mesajul!
Ma bucur ca vorbesc cu tine in limba romana :) Yoroshiku onegaishimasu :D
Am o intrebare, daca ai timp, anunta ma te rog. "smantana" este "sour cream"? nu este "iaurt fara zahar"? sau "nama cream fara zahar"?

julia said...

draga Mieko,si eu ma bucur la rindul meu .watashi kara mo,douzo yoroshiku.smintina este sour cream.
spor la bucatarit.

julia said...

draga Mieko,si eu ma bucur la rindul meu .watashi kara mo,douzo yoroshiku.smintina este sour cream.
spor la bucatarit.

Elena Toma said...

Julia, draga, am venit in dar cu un premiu dragalas. Daca-ti face placere, ia-l la tine. Cu drag, Elena

julia said...

draga Elena Toma,iti multumesc mult de tot pentru premiu si pentru ca te-ai gandit la mine.Imi este rusine deja pentru ca nu am avut timp sa trec sa ridic si premiul precedent. pupici multi *-*!

MONONOKE KITCHEN said...

Buna de tot salata!
Sanatos si delicios!

Unknown said...

frumoase salatele. le prefer pe ale noastre, mai ales cu rucola, dar fara tofu... Sanatate si succese pe acolo!

Unknown said...

Ii sta bine Galatiului intre Sfinx, Palate imperiale si Atena!
Cred ca am sa pozitionez si eu Giurgiul intr-o astfel de lume!
Deh, orase cosmopolite...

julia said...

draga ionelmuscalu,iti multumesc mult pentru vizita si mesaje.pozele din galati fac parte din aceeasi vacanta si mie imi place sa vad locurile in care am copilarit.

julia said...

draga mea mononoke kitchen,ca intotdeauna o vorba buna.Multumesc mult,pupici *-*!

Blueeyes said...

Julia te asteapta cateva premii la mine pe blog !sALAT ARATA DELICIOS!

julia said...

draga Blueeyes,iti multumesc pentru vizita si premii.incerc sa le ridic cit mai repede.pupici *-*!

Nadji said...

Une bonne salade estivale qui nous fait penser aux chaleurs de l'été.
A bientôt.

julia said...

Nadjibella,merci beaucoup pour ta visite.

Jujo castle & Imperial palace Kyoto 2010

kiyomizu temple,kyoto 2010

KYOTO

Coreea de sud 1

Coreea de sud 2

Piramidele si Sfinxul

Atena

Galati

Cairo

 
©  free template by Blogspot tutorial