sâmbătă

Premii de la Cami







Astazi am primit aceste minunate premii de la Cami careia ai multumesc mult *-*!Mii de scuze Cami,nu mi-am dat seama si am ridicat doar unul.Multi pupici *-*!


Le-as oferi tuturor gospodinelor din lista mea dar stiu ca mai bine de 50 % din gospodine le detin deja.Va trimit cate un pupic in schimb *-*!


La rindul meu le ofer urmatoarelor gospodine:Gabrielei(BucatariaGabrielei) ,Blueeyes(Life&Recipes),Dragonikai ,Mononoke Kitchen, Irinei(My kitchen) ,Mihaelei (De la lume adunate...),Mihaelei(Miha's blog), loredanei(Taramul Visurilor),Davella,Flori(Pastry and more Desserts).

8 Comments:

LF said...

Multumesc tare mult ca te-ai gandit si la mine. Il voi posta pe blogul mare. Pupppp!

Miha said...

Multumesc mult Julia!

MihaeRa said...

Multumesc tare mult pentru acest premiu si pentru toate celelalte! Esti o scumpa! Oare ma voi putea revansa vreodata?!? Pupicei dulci si o duminica frumoasa!

CamiWitt said...

Iubito ai uitat sa le iei pe toate sint mai multe nu numai unul sint 6 intre care si un Oscar pe care il meriti. Pupici dulci

CamiWitt said...

Arata bine pe blogul tau,ca si asa le meriti. O duminica placuta !

DAVELLA CULINAR said...

Buna Julia si merci mult de premii. Va trebui sa-mi reorganizez blogul cu atatea premii primite. Stii ce-i haios? "Premiul de creativitate" este inventia mea si acum , datorite tie, am reajuns in posesia lui. Felicitari pentru blogul tau gustos si zile minunate!

MONONOKE KITCHEN said...

Felicitari, Julia, intr-adevar meriti cu prisosinta premiile, si multumesc ca m-ai avut si pe mine in vizor! O saptamana de vis iti doresc!

julia said...

Dragelor,va multumesc mult pentru vizita si pentru mesaje.Meritati aceste premii cu virf si indesat.Multi pupici *-*!
Davella-chiar ma miram ca nu l-am vazut la tine pe blog.Este un premiu deosebit *-*!

Jujo castle & Imperial palace Kyoto 2010

kiyomizu temple,kyoto 2010

KYOTO

Coreea de sud 1

Coreea de sud 2

Piramidele si Sfinxul

Atena

Galati

Cairo

 
©  free template by Blogspot tutorial