luni

Tocana de stevie

Deabia asteptam primavara,sa apara urzicile ,stevia, macrisul (Rumex patientia, rumex acetosa).
Stevia contine  vitaminele A,C, E, oligoelemente fosfor, zinc, calciu, potasiu, magneziu, substante mucilaginoase, aminoacizi, uleiuri.
Normalizeaza nivelul zaharului in sange, scade pofta de dulciuri,nu produce fermentatie .

1kg stevie
1 ceapa taiata marunt
1 lingura ulei de floarea soarelui
1 lingurita bors instant
100 ml apa fierbinte+ 2 oua batute

Aceasta reteta este preluata de la mama .
Se spala si curata stevia de codita (inclusiv din mijlocul frunzei),se opareste in 500ml apa fiarta 35-40 secunde,se scurge de apa.
Caliti ceapa intr-o lingura de ulei si cind sa inmuiat ceapa adaugati stevia taiata marunt.Adaugati apa amestecata cu oul  batut bine,sare ,piper si borsul praf ,amestecati bine 1-2 minute .Daca aveti smintina,adaugati 3-4 linguri de smintina in locul borsului.Pofta buna!

5 Comments:

sarah said...

se gasesc stevie si urzici in japonia?wow!!!pe aici n-am vazut.faina mancarea de stevie.urzicile nu-s prietene cu mine.nu pot spune ca nu-mi plac pentru ca n-am mancat niciodata.pur si simplu n-am vrut sa gust.pupici

Craita said...

Si mie imi place stevia mult,ciorbita si snitelele de stevie...yummmy

julia said...

sarah draga,multumesc mult pentru vizita.Pina acum am gasit stevie si macris dar nu am gasit urzici...inca.Iti trimit citeva congelate?

julia said...

ummmm goldielocks.....snitele,si sarmale cu stevie....mare pofta mi-ai facut.Pupici *-*!

sarah said...

draga de tine esti o dulce.te pup scumpica

Jujo castle & Imperial palace Kyoto 2010

kiyomizu temple,kyoto 2010

KYOTO

Coreea de sud 1

Coreea de sud 2

Piramidele si Sfinxul

Atena

Galati

Cairo

 
©  free template by Blogspot tutorial