sâmbătă

Tort S

250 g margarina, 500 g zahar, 5 linguri cu cacao, 1 cana cu lapte, 4 oua, 200 g faina, 10g praf de copt, nuci, rom , ciocolata, coaja de lamaie.


Se pune la fiert margarina impreuna cu: zahar, lapte, cacao. Dupa ce a fiert, se iau din aceasta compozitie 15 linguri in care se adauga ciocolata, rom (aceasta va fi glazura). Restul compozitiei se pune la racit, dupa care se adauga galbenusurile, pe rand, apoi faina,alunele, praful de copt si albusurile batute spuma. Compozitia se coace intr-o tava unsa si tapetata cu faina,20-30min la 180 grade.

1
Photobucket
2
Photobucket
Eu am taiat blatul in doua si l-am insiropat(fiecare dupa preferinta).
Crema caramel am pregatito in felul urmator:am topit 50g de zahar si apoi am adaugat putin cate putin nama cream(200ml) amestecand continuu.Dupa ce sa omogenizat bine am mutat tigaia pe un vas cu apa si gheata si am amestecat cu mixerul pana sa intarit crema.Am adaugat toata crema pe primul blat.
3
Photobucket
Am adaugat si cel de-al doilea blat si am acoperit cu glazura.
4
Photobucket
5
Photobucket
Am lasat tortul la frigider cateva ore.Foarte aromat si....DULCE.
6
Photobucket

Acest tort este dulce.....

0 Comments:

Jujo castle & Imperial palace Kyoto 2010

kiyomizu temple,kyoto 2010

KYOTO

Coreea de sud 1

Coreea de sud 2

Piramidele si Sfinxul

Atena

Galati

Cairo

 
©  free template by Blogspot tutorial