joi

"Portofele "

Am mincat asa ceva de la un fast food din Romania,anul trecut cind mi-am vizitat parintii si am ramas cu gindul la ele.Am fost surprinsa placut de aspectul lor dar si de gust.Cred ca se numeau calzone...si sigur aveau sunca si cirnati inauntru.Reteta este inventata de mine si  umplutura este alta.Au fost DELICIOASE.

Aluat pentru 4 bucati:
220g faina
4g drojdie instant
1/2 lingurita sare
1 lingurita zahar
140ml apa calduta(40 grade)
 Topiti drojdia in apa calduta impreuna cu zaharul si sarea.Adaugati faina treptat pina sa incorporat complet si framintati bine pina aluatul devine neted.Lasati la dospit 1 ora.
Intre timp am pregatit umplutura(tot pt 4 bucati):

din poza lipseste uleiul si sosul de rosii.
4 linguri sos de rosii amestecat cu rozmarin ,busuioc,sare si piper dupa gust
1 ou fiert
1 cana cascaval ras
1 ceapa/ solzisori
10g ardei rosu/feliute
10g ardei verde/feliute
10g ardei galben/feliute
5-6 ciuperci / feliute
1 lingura ulei de floarea soarelui
Caliti ceapa 2-3 minute in ulei,adaugati restul legumelor si le caliti la foc mic pina se inmoaie.
Impartiti coca in 4 ,intindeti 4 turtite,ungeti turtita cu sos,adaugati legumele calite,1-2 feliute de ou fiert si 1-2 linguri cascaval ras ,dupa care le lipiti.



Asezati portofelele pe o hartie de copt(nu ca mine) si le mai lasati la dospit inca 1 ora.Crestati marginile portofelului cu un foarfec.
Ungeti portofelele cu lapte sau ou batut ,presarati miez de nuca si coaceti la 190 grade timp de 25 minute.

Scuze,nu am mai reusit sa fac o poza cu sectiunea....pofta era prea mare.Pofta buna!

21 Comments:

Anonim said...

Arata foarte bine ... mi-au facut o pofta ...

alialexa2006 said...

bune rau...felicitari..pupici

Blueeyes said...

Ce bine arata!Mai ai?Te pup si spor in tot ce faci.

sarah said...

vai de capul meu cum arata.cred ca au fost un deliciu....uffff si eu la dieta,mor de ciuda.pup cu drag

julia said...

Dragele mele,Annemarie,alialexa2006,blueeyes,sarah-au fost "DE NEUITAT"....daca veniti in vizita va astept cu "portofele".Va pup pe toate si va multumesc mult pentru vizita!

miha-akita said...

fara cuvinte...ce de retete si toate numai una si una,dar portofelele astea "pline" chiar sunt pe gustul meu...o sa le incerc si eu dar in varianta mai "light" si cu faina integrala!felicitari,pupici julia!

Craita said...

Grozava reteta,imi lasa gura apa.

Maria said...

Beauty! I adore that kind of meals. Very tasty and easy to prepare. ciao :)

Unknown said...

Mamaaaa scumpicaaa,ce bine arata si asteaaa.au auuuuu!!! cred ca o sa le incerc si eu cit de curind.pupiceii si mult spor! Roxy

Elena Toma said...

Aceasta "pizza" calzone o fac si eu, dar numai cu legume si sos de rosii, fara branza si ou! Sigur a ta este deosebita, asa ca o voi imbunatati pe a mea... dar nu pentru mine. Pentru ceilalti, care nu sunt la dieta. Felicitari, Julia!

Sarea in bucate said...

arata bine! zilele trecute am papat aici o pizza calzone,e super delicioasa:))dar uite ca tu imi dai idei sa incerc mini variante a pizzei calzone:))pup

julia said...

draga mea miha-akita,ce se mai aude cu blogul tau?pupici multi multi multi....*-*!

julia said...

Goldielocks,iti multumesc pentru vizita si mesaj,esti o scumpica *-*!

julia said...

dear Maria, they were delicious.i will repeat the recipe for the field trip,easy and yummy.thank you for passing by *-*!

julia said...

Roxy,iubita te rog sa le incerci si sper sa ai placa si lui sweety.pupici *-*!

julia said...

Elena draga,iti multumesc pentru vizita,esti o dulce.ce fel de dieta tii?pupici *-*!

julia said...

draga mea Just me,ideea nu a fost a mea .Sper sa le incerci si tu si sa va placa.pupici *-*!

GABRIELA said...

chiar azi mi-am scaldat ochii intr-o carte si am dat de o reteta de calzone si m-am tot gandit sa o fac sa nu o fac... dar am ales o paine cu patrunjel,vroiam ceva nou.Pe asta o incerc maine cred....arata bestial...

Ziarist în rezervă said...

Salut!
felicitari pentru blog :)
Acum trei saptamani am lansat si eu unul de acest gen si vreau sa construiesc un blogroll de bloguri culinare. Vrei sa facem link exchange?
Daca da, ma gasesti la http://hapleablog.wordpress.com

Succes!

julia said...

Gabriela draga,sunt sigura ca painea ta cu patrunjel a fost la fel de delicioasa ca aceste "portofole".multumesc pentru vizita!

julia said...

Mi-ar face placere Victor!Spor la gatit!

Jujo castle & Imperial palace Kyoto 2010

kiyomizu temple,kyoto 2010

KYOTO

Coreea de sud 1

Coreea de sud 2

Piramidele si Sfinxul

Atena

Galati

Cairo

 
©  free template by Blogspot tutorial