sâmbătă

Supa Minestrone


Supa minestrone este un adevarat univers.Cate gospodine atatea retete.Eu nu am o reteta batuta in cuie,pun si eu in oala ce am prin frigider.Aceasta supa este foarte iubita de catre copiii nostri.


Ingrediente:
1/2 cana fasole de toate felurile fiarta
1/2 ardei grasi cate culori aveti
1/2 ceapa rosie taiata cubulete
6-7 ciuperci
1/2 morcov (eu l-am dat pe razatoare)
6 felii de costita afumata(taiata cubulete)
2 cani de rosii date pe razatoare
1 lingura ulei de masline
1 crenguta de cimbru
patrunjel tocat
sare,pieper
Caliti costita in ulei pana se rumeneste,adaugati ceapa si caliti pana devine translucenta.Adaugati restul ingredientelor si fierbeti in jur de 30 min,potriviti de sare ,piper si patrunjel tocat.Puteti adauga si paste,orez.

2 Comments:

MihaeRa said...

Arata tare bine supica!!! O sa inlocuiesc costita, in rest suna tare binee..Chiar e foarte laudata de toata lumea, insa eu n-am papat inca...Pupik!

julia said...

Miha-noua nu prea ne plac supele pe baza de rosii dar aceasta supa este iubita de toata lumea din casa.Sper sa va placa si voua *-*!

Jujo castle & Imperial palace Kyoto 2010

kiyomizu temple,kyoto 2010

KYOTO

Coreea de sud 1

Coreea de sud 2

Piramidele si Sfinxul

Atena

Galati

Cairo

 
©  free template by Blogspot tutorial