sâmbătă

...

Incet incet....a trecut timpul si aproape ca nu am mai scris de un an....
Daca stau bine si ma gindesc....au fost prea multe triste intimplari care m-au tinut departe de blog.Ce vreau sa spun este ca,nu am avut suficienta liniste in suflet incit sa fiu capabila sa mai postez cite ceva.Pai....sa vorbim despre11 martie ....tsunami,cutremure care ne-au leganat luni de zile...si care mai continua si acum...apoi....intoarcerea mea in tara...pt a lasa copiii cu parintii....revenirea in Tokyo la sfarsitul lui martie(singura)....munca....de dimineata pina seara....revenirea copiilor.....si uite asa a trecut anul.
Am asteptat cu sufletul la gura luna august pentru a avea o saptamina libera...departe de Tokyo,in salbaticie....departe de stres ,zgomot si temeri.
A trecut si saptamina si....a trebuit sa revin in Tokyo...ma simt putin mai linistita si chiar am ce sa va arat...Japonia este frumoasa,plina de istorie,oamenii sunt primitori...dar transportul costa fffff mult.
In fine,in aceasta vara am ajuns in prefectura Gunma,in Minakami onsen (bai termale)mai exact.
Voi lasa fotografiile sa vorbeasca.....

 Rafting....

 WC pt caini

 Bungee jumping












 kamikiri mushi(long horned beetle)

 indoor rock climbing



 Capacul canalizarilor





2 Comments:

Alexandrina said...

Superbe fotografii! Frumoasa e Japonia, din pacate atat de greu incercata :(
Am vazut si celelalte postari, superbe locuri! Si fotografiile sunt desavarsite, am apreciat toate detaliile.

Rose LVM said...

Felicitari pentru blog.. fotografile sunt superbe.. visez si eu ca vreodata am sa ajung in Japonia, desi cunoscutii imi spun ca o sa ramana doar un vis.. Intre timp, ma bucur de ceea ce vad aici..

Jujo castle & Imperial palace Kyoto 2010

kiyomizu temple,kyoto 2010

KYOTO

Coreea de sud 1

Coreea de sud 2

Piramidele si Sfinxul

Atena

Galati

Cairo

 
©  free template by Blogspot tutorial