duminică

Tort de brinza "New York "

Eu sunt o mare  amatoare de brinza,de toate felurile...nu trece zi fara sa consum brinza.de aceea mu am putut rezista tentatiei de a coace faimosul NEW YORK CHEESE CAKE.Reteta am gasit-o la librarie,intr-o carte.

Ingrediente(pentru o forma de 16 cm):
frisca (lichida) 140ml
Crema de brinza 250g
smintina 100g
faina 20g
6 picaturi esenta de vanilie
2  linguri zeama de lamiie
zahar brun 80g
sare 1 g
2 oua batute(M)
blat:
biscuiti graham 60g
unt  topit 30g

Prepararea blatului;puneti biscuitii in robot si ai faceti praf.Adaugati untul topit si amestecati bine.Turnati amestecul in forma(unsa cu unt) si cu lingura apasati bine pe toata suprafata formei.

Crema de brinza o dati la cuptorul cu microunde 50 de secunde,astfel va fi mai usor de manevrat.in crema de brinza adaugati zaharul si amestecati cu o spatula pina se topeste zaharul.usor incorporati smintina,esenta si sarea.Amestecati bine cu o spatula la care adaugati frisca,faina,ouale si zeama de lamaie;amestecati usor cu telul sa nu ramina cocoloase.

turnati amestecul peste blat

puneti tava in cuptor( incalzit in prealabil) si coaceti la 180grade timp de 15 min.Dupa care scadeti temperatura la 170grade si coaceti  timp de 50minute.

Lasati tortul in tava pina se raceste,dupa care il puneti la frigider timp de 1-2 ore.Il serviti rece.


12 Comments:

kity said...

ce simplu se face si ce bun cred ca a fost!

miha-akita said...

si eu si eu...i-mi place branza ,sarata,dulvce,cu mucegai,fara..de orice tip.
ce bine arataaaa,vreau si eu macar o firimitura,....bravo julia,esti super bucatareasa!pupicei,o duminica placuta!

julia said...

draga miha-akita,tot nu te-ai razgindit?te pup mult si iti multumesc pentru vizita.

julia said...

draga kity,iti multumesc pentru vizita.Acest tort este un "paradis" pentru iubitorii de brinza.Pupici *-*!

fimere said...

ce morceau de gâteau est pour moi il doit être excellent
bonne journée

sarah said...

julia arata foarte bine.sunt sigura ca e delicios.pupici

julia said...

Draga Fimere,multumesc pentru urari si imi pare bine sa stiu ca si tu esti iubitoare de brinza.

julia said...

sarah,te invit la o feliuta...mica mica.multumesc mult pentru vizita!

fimere said...

hello
I offer you a price on my blog, come and take it
good day

julia said...

Dear Fimere,thank you for the prize.I will pick it up as soon as time will allow .

MihaeRa said...

Lol, trebuie facut neaparat...Altfel mor de pofta..Clar, pe lista de prioritati;;)..Pupicei!!!!!

julia said...

ce dulce esti m.t.,sa-mi spui cum a fost...?pupici *-*!

Jujo castle & Imperial palace Kyoto 2010

kiyomizu temple,kyoto 2010

KYOTO

Coreea de sud 1

Coreea de sud 2

Piramidele si Sfinxul

Atena

Galati

Cairo

 
©  free template by Blogspot tutorial