duminică

Premii de la Cami -Iulie







Cu toate ca suntem in toiul verii....a venit Craciunul la mine.Ajutoarea de baza a Mosului este CAMI,care a varsat desaga toata in ograda mea.Daca stau bine si ma gindesc ...nu prea am fost fata cuminte anul acesta...*-*Multumesc mult mult mult....mult de tot pentru Premiile MINUNATE si pline de VARA!





















La rindul meu le ofer din toata inima urmatoarelor gospodine:Bucataria Gabrielei,Blueeyes,Mamichan,Davella,Loredanei,Mononoche kitchen,Miha's blog alaturi de multi pupici *-*!Va doresc tuturor o vara SUPERBA!







6 Comments:

Blueeyes said...

Julia,multumesc mult pt premii!

MONONOKE KITCHEN said...

Multumesc pentru premii, Julia, si iti doresc o bine-meritata vacanta minunata!

julia said...

Cu placere Blueeyes! Le meriti *-*!Vacanta placuta!

julia said...

Mononoke kitchen- premiile sunt bine meritate.Mereu ne incinti cu arome din lumea larga *-*!

MihaeRa said...

Scumpica, felicitari pentru desaga de premii:) si multumesc, la randul meu, pentru ca te gandesti tot timpul la mine! Esti o dulcica!
O sa le ridic dupa ce revin si eu din vacanta..Pana una alta, sa aveti o vara minunata si sa faci multe, multe pozici sa vedem si noi ce ati vizitat! Pupicei dulci!

julia said...

Multumesc si eu Miha pentru urari si vizita.multi pupici *-*!

Jujo castle & Imperial palace Kyoto 2010

kiyomizu temple,kyoto 2010

KYOTO

Coreea de sud 1

Coreea de sud 2

Piramidele si Sfinxul

Atena

Galati

Cairo

 
©  free template by Blogspot tutorial