vineri

Chocolate Cheese Cake




Aceasta reteta este a Mihaelei(De la lume adunate....)) careia ai multumesc pe aceasta cale.Mult timp am salivat pe blogul ei uitandu-ma la acest tort.Multumesc mult MIHA!
Pentru blat avem nevoie de:200 g biscuiti obisnuiti,50 g nuca,150 g unt,3 linguri cacao,2 linguri zahar.Pesmetul de biscuiti se amesteca impreuna cu zaharul,cacaoa si nuca macinata.Se adauga untul topit si racit si se omogenizeaza.Compozitia rezultata se pune intr-o forma de tort detasabila si se formeaza baza.Pentru crema de branza avem nevoie de:500 g branza de vaci,200 ml frisca lichida,100 g zahar,3 oua,50 g ciocolata rasa,esenta de rom.Toate ingredientele le-am pus la robot si le-am mixat pana au devenit o crema fina si pufoasa.Am turnat crema peste blatul de biscuiti,am uniformizat si dat la cuptor la foc mic,pana a inceput sa se rumenesca.Cat era inca fierbinte am turnat deasupra glazura de ciocolata,preparata din 100 g ciocolata topita impreuna cu 100 ml frisca lichida.Am dat la rece pentru cca 2 ore.

5 Comments:

Blueeyes said...

Ce bine arata,felicitarile mele!Cred ca este si foarte delicios...

julia said...

Multumesc Blueeyes,a fost ffff DELICIOS!

LF said...

Tare bine mai arata!
Te asteapta un premiu la mine.
Te pup!

julia said...

Flori,Multumesc de vizita si pentru premiu.Esti o contiunua sursa de inspiratie pentru mine.Pupici*-*!

Miha said...

Foooooarte bine arata! Ma bucur tare mult ca ti-a placut! Te pup!

Jujo castle & Imperial palace Kyoto 2010

kiyomizu temple,kyoto 2010

KYOTO

Coreea de sud 1

Coreea de sud 2

Piramidele si Sfinxul

Atena

Galati

Cairo

 
©  free template by Blogspot tutorial