miercuri

Iri dofu - Tocana cu tofu


400g tofu proaspat(lasat la scurs,cel putin 30 min)
1 morcov mic taiat marunt
1/4 bambus(100g) taiat cubulete mici
1 ceapa taiata solzisori
5 ciuperci (shiitake)taiate marunt
50g radacina de lotus(taiata marunt)
1 lingurita ulei de floarea soarelui
sos:
1/2 cana supa de peste
1 1/2 lingura sake
2 linguri zahar
1/4 lingurita sare
1 lingura sos de soia

 Incingeti uleiul,caliti ceapa pina devine translucenta,adaugati restul legumelor si le caliti 2-3 minute.Adaugati
toful sfarimat usor intre degete impreuna cu sosul si acoperiti cu un capac.Lasati sa fiarba pina tot lichidul  a fost absorbit.serviti la temperatura camerei.

4 Comments:

sarah said...

eu retete cu tofu n-am facut ,n-am mancat si habar n-am ce gust are domnu' tofu.cand voi merge acasa,in Thailand cumpar tofu si fac reteta asta ca imi place cum arata.pupici

julia said...

draga mea sarah,tofu nu are un gust deosebit si de obicei noi il servim cu un sos sau in mincare ca altfel...ne piere pofta de tofu.Ne place ca are calorii putine,este sanatos si consistent.spor la treaba *-*.pupici!

Craita said...

Reteta asta e plina de exotic..si cand ma gandesc ca eu n-am incercat nici macar tofu..

julia said...

Goldielocks iti multumesc pentru vizita si te mai astept in vizita.Dupa ce incerci tofu sa-mi spui si mie daca ti-a placut sau nu.

Jujo castle & Imperial palace Kyoto 2010

kiyomizu temple,kyoto 2010

KYOTO

Coreea de sud 1

Coreea de sud 2

Piramidele si Sfinxul

Atena

Galati

Cairo

 
©  free template by Blogspot tutorial