sâmbătă

Tarta cu portocale


Photobucket




Pentru aceasta tarta am facut un blat gen "burete" si l-am insiropat.
Blat:150g faina,lapte 60ml,1 ou,5 g praf de copt,40 g zahar,60g unt topit,esenta de portocale,fructe uscate si alune.L-am copt 30min la 180 grade.
L-am insiropat cu suc de portocale si putin lichior de portocale.
Jeleul:suc de portocale 400ml,portocale curatate de pielita ,zahar 20-30g,gelatina foi 15g(eu am gresit si am pus mai mult).
Am uns blatul cu gem de portocale(marmelada)dupa care am asezat jeleul de portocale,portocalele taiate felii(unse cu gelatina topita) si frisca.
Tarta este foarte aromata....nici prea dulce ,nici acra....PERFECTA!

0 Comments:

Jujo castle & Imperial palace Kyoto 2010

kiyomizu temple,kyoto 2010

KYOTO

Coreea de sud 1

Coreea de sud 2

Piramidele si Sfinxul

Atena

Galati

Cairo

 
©  free template by Blogspot tutorial