sâmbătă

Leapsa 2




Acum cateva zile am primit un premiu SAKURA, absolut SUPERB de la miha_loves_zaf, careia ai multumesc mult si ai trimit un pupic*-*.




LEAPSA 2

"Ce-as fi ,daca as fi...."



O floare: Lacramioara

Un anotimp: Primavara

O culoare: culoarea cerului senin

Un animal: Pisica

Un obiect vestimentar: Curea

O piesa de mobilier: Canapea

O piesa muzicala: Vivaldi,Iarna

Un peisaj: Un cimp cu flori

Un obiect: Rama

Un instrument muzical: Pianul

Un copac: Artarul

Un oras: Tokyo(unde este locul meu,alaturi de familia mea)

Persoana publica: Bahmuteanca(tare imi mai place de tipa asta,nonconformista...hihihi)

O persoana apropiata: Fiica mea(tare m-as mai intoarce...in copilarie)

O carte: Istoria(imi place istoria toata,in general,indiferent de tara sau continent)

Un fel de mancare: Salata(Fresh...)

Un supererou: Catwoman

Un fenomen al naturii: Roua

Un automobil:BMW

Un fruct:Zmeura
O parte a corpului:Buzele


Aceasta Leapsa si Premiul SAKURA le ofer la randul meu urmatoarelor Bloggerite pe care eu le admir mult:Gabriela(Bucataria Gabrielei),Blueeyes(Life&Recipes),Dragonika(Dragonika's Food),Mononoke Kitchen,Flor(Delicii by Florance),loredana si robert alaturi de un pupic*-*.

2 Comments:

Magalena jp. said...

Julia iti multumesc mult (*=*)

MONONOKE KITCHEN said...

Julia, multumesc foarte mult pentru premiu, e chiar frumos! Scuze pentru intarziere!

Jujo castle & Imperial palace Kyoto 2010

kiyomizu temple,kyoto 2010

KYOTO

Coreea de sud 1

Coreea de sud 2

Piramidele si Sfinxul

Atena

Galati

Cairo

 
©  free template by Blogspot tutorial