miercuri

Tarta cu visine


Iubesc tartele cu fructe.Aceasta reteta o am de la Maya careia tin sa-i multumesc pe aceasta cale.



4oua
4 linguri faina
3 linguri zahar
2 pachetele de zahar vanilat
1 vîrf de cutit praf de copt
Albusele se bat cu vanilia.Galbenusele se freaca cu zaharul,apoi se amesteca cu albusul spuma; putin cite putin incorporam faina si praful de copt .cuptorul se incalzeste in prealabil.Compozitia  se toarna  în tava tapetata cu unt si faina.Coacem  25 min. la 170-180°C.Dupa coacere scoatem tava din cuptor si o asezam cu gura in jos pe un gratar.Dupa 3-5 min tarta ar trebui sa se desprinda de pe tava.

Ingrediente pentru spuma de caramel:
Gheata multa
100g ciocolata cu caramel topita la bain-marie
1 ou(albusul separat de galbenus)
30g unt topit
100ml nama cream(frisca)
30g zahar
Galbenusul se bate crema cu zaharul si se amesteca cu ciocolata (topita si racita) si untul (pe un pat de gheata se bate untul topit pana devine o crema).

Albusul se bate tare si se incorporeaza usor,putin cate putin in crema de mai sus(ciocolata+galbenuse+unt=A).Frisca se bate tare (pe un pat de greata si apa)dupa care se incorporeaza putin cate putin in A.Gata,acesta este spuma de caramel).

Se toarna spuma peste tarta.Se da la frigider pentru cel putin 30min .



visine 300g(ale mele au fost congelate)
1 cana suc de visine
30g zahar
gelatina pudra 10g(o topiti in 2 linguri de apa calduta)
Punem sucul pe foc impreuna cu zaharul si visinele,amestecam pina se topeste zaharul;(nu lasam sa fiarba) dupa care oprim focul.Lasam 3-4 minute sa se mai raceasca si adaugam gelatina topita.Dam aceasta compozitie la frigider pina sa inchegat putin si apoi turnam peste tarta.lasam tarta la frigider circa 1 ora.

Pofta buna!

15 Comments:

miha-akita said...

vai vai,visine si crema caramel cea mai buna combinatie ptr mine,arata de milioane!felicitari,ca tare iscusita mai esti,pippp.

Eniko said...

Cate oua trebuiesc la blat?ca nu inteleg cu albusele si galbenusele.multumesc anticipat

julia said...

miha-akita iti multumesc mult mult pentru vizita,esti o scumpica*-*!

julia said...

Eniko,iti multumesc mult pentru vizita si mai ales ca mi-ai atras atentia....din greseala le-am omis.

sarah said...

am ramas cu gura cascata la cat de bine arata tarta aceasta.la mine nu se gasesc visine dar sosul tau caramel m-a pus pe ganduri.oare ce desert sa fac sa il folosesc?hmmmm,grea decizie.
inca o data felicitari arata super tartta!pup cu drag

julia said...

sarah draga mea,ma coplesesti cu complimente si nu sunt sigura ca le merit....pupici multi *-*!

MONONOKE KITCHEN said...

arata minunat, s-a marcat!

fimere said...

j'adore les tartes sous toutes leurs formes et la tienne à base de cerises c'est une pure tentation
j'adore
bonne soirée

Monica said...

Foarte frumoasa si gustoasa tarta ta. Pacat ca unde stau eu visinele nu se prea gasesc , caci eu le ador.

pansy said...

grozav arata tarta !si eu fac tarte asemanatoare,atata ca eu sunt mai lenesa si folsesc praf de budinci pentru crema.
cred ca a fost delicioasa!

Un dulce aromat said...

Woww cum arata...cred ca e delicioasa .Te pup

Gabriela said...

Arata foarte bine si cred ca a fost si foarte delicioasa!pupici!

Miodrag Surac said...

Delicoasa tarta...Va invit la un video pe blogul meu cum se face sushi...Im place ce retete ai postat la blog.

Judy (Erzsébet Iudith Fat) said...

Ai un blog frumos di retete delicioase!!!Spor la treaba in continuare!!!

Unknown said...

Crema ta de caramel pare delicioasa, trebuie sa o incerc! Imi plac retetele tale si pozele sunt foarte reusite.

Jujo castle & Imperial palace Kyoto 2010

kiyomizu temple,kyoto 2010

KYOTO

Coreea de sud 1

Coreea de sud 2

Piramidele si Sfinxul

Atena

Galati

Cairo

 
©  free template by Blogspot tutorial