miercuri

Cinamon roll cu crema

A:60 ml apa calda
55 g unt topit
50 instant caramel mix
235 ml lapte cald
1 ou
10 g zahar
3 g sare
550 g faina
7 g drojdie uscata

B:55 g unt topit
145 g zahar
9 g cinnamon
90 g nuci macinate

C:112 g cream cheese
55 g unt moale
125 g zahar
3 ml vanilie
8 ml lapte

Prepararea aluatului A :se topeste drojdia in cele 60ml apa calda,se cerne faina la care se adauga zaharul,sarea,laptele cald,untul topit,oul,caramelul instant si drojdia topita.Eu mi-am udat mainuile cu unt topit si am framantat vreo 5 min dupa care le-am pus la cuptor la 100grade,1 ora(la dospit).

B:nucile si zaharul se amesteca impreuna cu cinamonul su untul topit.

Photobucket


Pe o suprafata unsa cu unt se intinde aluatul peste care se adauga B,se ruleaza si se taie in bucati egale;dupa care se aseaza in tava unsa cu unt.
Photobucket

Se mai lasa o data la dospit 50min tot la 100grade pana se dubleaza in volum.
Photobucket

C:Toate ingredientele se amesteca foarte bine(eu am folosit mixerul)pana rezulta o crema(cu care se ung cinamonurile dupa ce au fost coapte si racite).

Photobucket

Reteta dureaza dar eu nu am stat dupa ele,mi-am terminat si treaba intre timp.Sotul si copiii nici nu le-au mai lasat sa se raceasca.Sunt SUPERBE!

0 Comments:

Jujo castle & Imperial palace Kyoto 2010

kiyomizu temple,kyoto 2010

KYOTO

Coreea de sud 1

Coreea de sud 2

Piramidele si Sfinxul

Atena

Galati

Cairo

 
©  free template by Blogspot tutorial