duminică

Orez basmati cu ciuperci



Aceasta delicioasa reteta o am de la Mihaela careia ai multumesc din suflet.Este prima data cind gatesc orez basmati dar sigur nu va fi si ultima *-*!M-am abatut putin de la reteta pentru ca am adaugat curcuma,chimion,mac si am renuntat la sos de soia.

1 ceapa tocata marunt
2 catei de usturoi tocati marunt
3-4 linguri ulei
1 lingurita de chimen
1/4 lingurita nucsoara
1/4 lingurita scortisoara
1/4lingurita seminte de mac
1/4 lingurita chimion
1/4 lingurita curcuma(sofran indian,turmeric)
200 g ciuperci proaspete

Orezul se spala bine in cateva ape (eu l-am spalat in strecuratoare) si se pune la fiert cu 3 canite cu apa (aceeasi canita cu care s-a masurat orezul basmati) cu sare(dupa gust).
Se lasa pana scade apa si apoi se opreste focul, lasandu-se acoperit inca cateva minute, pana sunt facute legumele.
In acest timp, se calesc condimentele in ulei, se adauga ceapa si usturoiul, ciupercile si o cana de 250 ml de apa fierbinte, lasandu-se sa fiarba acoperite.
Cand sunt facute ceapa si ciupercile, se adauga orezul, se mai lasa 2-3 minute sa se patrunda gusturile si se opreste focul.
Se serveste simplu sau ca si garnitura.

0 Comments:

Jujo castle & Imperial palace Kyoto 2010

kiyomizu temple,kyoto 2010

KYOTO

Coreea de sud 1

Coreea de sud 2

Piramidele si Sfinxul

Atena

Galati

Cairo

 
©  free template by Blogspot tutorial