marți

Anpan/Painici cu pasta de fasole rosie

faina 500g
drojdie  instant 6g
sare 5g
zahar 30g
unt topit 25g
1 ou batut
apa calduta (60-70grade) 225ml
susan (alb sau  negru)30g
pasta de fasole rosie(dulce)/ancou 50g

In apa calduta topiti sarea,zaharul si drojdia.Adaugati faina cernuta ,oul si untul.Framintati bine citeva minute(in jur de 5 minute) si lasati la dospit 1 ora(pine coca isi dubleaza volumul).Impartiti coca in 6,intindeti aluatul in palma,adaugati pasta de  fasole si inchideti mingiia.Lasati la dospit inca 1 ora,pensulati cu putin ou batut(sau lapte) si presarati susan.Coaceti la cuptorul preincalzit la 200grade timp de  10-15 min.Pofta buna!

9 Comments:

sarah said...

se gasesc si in thailand in comert.imi plac mult.n-am stiut cum se fac .merci de reteta.o zi buna

julia said...

Cu placere sarah *-*.Multumesc pentru vizita si sper sa incerci si tu reteta.Pasta de fasole din comert este dulce dar daca nu gasesti,o poti prepara singura.Pupici *-*!

Unknown said...

Julia yammiii,si astea imi plac mult,mai imi cumpar de la shopul japonez cind ma duc,hihihi.
pupiceii si mult spor.
roxy

Hiperica di Lady Boheme said...

Ciao, questa ricetta è deliziosa! Bravissima. Un bacio

julia said...

Dradele mele roxy si Lady Boheme,va multumesc mult pentru vizita si va astept la un ceai verde si la o painica.Pupici *-*!

MihaeRa said...

Vai ce dor mi-e de painicile astea..Lasa ca ajung eu inapoi si o sa fac si eu dupa reteta ta..Multumim si pupicei!!!

julia said...

Draga Miha,painicile sunt delicioase dar dulci.Eu mereu fac aceasta reteta la cerintele sotului...pentru mine pasta de fasole este ...prea dulce...am impresia ca ma dor dintii...de atit dulce.Incearca reteta si spune-mi cum ies.Multumesc pentru vizita *-*!

Lia said...

Eu le stiu de la arabi,sub numele
de Petit pains farci.
Eu le fac cu umpluturi dulci.
Ciocolata,gem,mac,nuca.
Uite chiar duminica le-am facut

http://povesticulinare.blogspot.com/2010/02/petit-pains-farci.html

Ma bucur ca suntem 2 la 2 capete de lume care iubesc aceleasi painici.

julia said...

Multumesc pentru vizita draga Lia,painicile tale sunt DELICIOASE.
Ma bucur sa aflu ca aceste painici sunt iubite si de catre arabi.Pupici *-*!

Jujo castle & Imperial palace Kyoto 2010

kiyomizu temple,kyoto 2010

KYOTO

Coreea de sud 1

Coreea de sud 2

Piramidele si Sfinxul

Atena

Galati

Cairo

 
©  free template by Blogspot tutorial