sâmbătă

Pandispan cu mar

pandispan cu mar
Imi cer scuze ca poza nu este asa de reusita...eu fac intotdeauna poze cu telefonul.
Ingrediente:
150 g faina
5g praf de copt
100g shortning(margarina vegetala),unt,margarina,ulei...ce aveti
3 oua separate(albusul de galbenus)
120g(dupa gustul fiecaruia) zahar
esenta de vanilie (5-6 picaturi)
1 mar curatat de pielita,taiat in feliute si prajit pe ambele parti intr-o lingurita de unt si scortisoara .

Se freaca bine margarina(sau ce aveti) cu galbenusele si jumatate din zahar,pana sa topit zaharul.Albusele se bate bine cu cealalta jumatate de zahar si esenta.Se amesteca albusele cu galbenusele si faina( praful de copt il incorporati in faina).
Amestecul se toarna in forma unsa cu unt(margarina) si deasupra se pun feliutele de mar.Se coace la 180 grade,25 min.

Photobucket
Eu am rasturnat pandispanul si l-am acoperit cu ciocolata topita.
Photobucket

0 Comments:

Jujo castle & Imperial palace Kyoto 2010

kiyomizu temple,kyoto 2010

KYOTO

Coreea de sud 1

Coreea de sud 2

Piramidele si Sfinxul

Atena

Galati

Cairo

 
©  free template by Blogspot tutorial