joi

Tarta cu mere 2

Ingrediente:
2-3 mere taiate felii(sau mere din compot,scurse)
unt 90g(fara sare,topit)
zahar  brun 100g
2 oua M(separate si batute spuma)
pudra de migdale 30g
faina 70g
praf de copt 1/2 lingurita
1 g sare
esenta de vanilie
scortisoara
10g unt pt a cali merele

Eu nu am avut mere din compot asa ca am folosit ,mere proaspete.le-am curatat,le-am taiat si le-am pus in  1l apa+ 1 lingurita de sare(sa nu se oxideze) .Le-am scos din apa si le-am sters cu un prosop de hartie.Intr-o tigaie am topit 5 g unt si am adaugat feliutele de mar,am presarat 1 lingura de zahar si ceva scortisoara,am calit merele pina s-au inmuiat si rumenit pe ambele parti.Pina s-au rumenit merele am pregatit tava,am uns-o cu unt si pudrat-o cu faina.Am batut galbenusurile cu zaharul ramas,am adaugat pudra de migdale,faina,untul topit,sarea,esenta,praful de copt si albusul batut.Am asezat merele calite in forma si am acoperit cu aluat.

 
Am copt la 170 grade in cuptorul preincalzit ,timp de 25 de minute.
Scoateti din tava dupa ce sa racit.Serviti cu inghetata .

10 Comments:

diamond said...

cu inghetata? vreau si eu, vreau si eu!:D parca simt ce bine miroase!:D

MihaeRa said...

Lol, deci primesc si tarta cu mere si inghetata dintr-un foc?!
Vezi ca sunt prima..Sper ca apuc din amandoua..hihi..Pupic!!!

sarah said...

yammy yammy.chiar aveam niste mere prin cosul de fructe .daca mai trece raceala asta poate fac tarta asta,o ornez cu frisca si pacalesc gasca mea de fomisti ca e tort :)).pupici

alialexa2006 said...

buna......merele sunt intotdeauna bune....pupici

Elena Toma said...

Am zis eu ca o sa trec des pe aici! Uite, tarta asta este mai altfel decat ce stiam eu! Felicitari si numai ganduri bune!

julia said...

Draga mea diamond,iti multumesc mult pentru vizita.Te mai astept cu placere *-*.

julia said...

draga m.t.,sa terminat tarta dar voi repeta reteta cit de curind daca ne vei vizita.Multumesc mult *-*!

julia said...

sarah draga,insanatosire grabnica si multa sanatate.Pupici dulci(sper sa nu iau raceala ta) *-*!

julia said...

draga alialexa 2006,merele nu prea sunt iubite de catre copiii mei pe motiv ca...SUNT TARI (imi aduc aminte de ...muietis posmagii!!?????) asa ca ca ...eu le gatesc.Pupici *-*!

julia said...

Draga Elena Toma,aceasta tarta nu e o tarta obisnuita ....m-am tot gindit cum sa o numesc si ...am decis "tarta"...cu toate ca este mai mult o prajitura ,seamana si cu un pandispan....uf...iar ma incurc.Multumesc mult mult pentru vizita *-*!

Jujo castle & Imperial palace Kyoto 2010

kiyomizu temple,kyoto 2010

KYOTO

Coreea de sud 1

Coreea de sud 2

Piramidele si Sfinxul

Atena

Galati

Cairo

 
©  free template by Blogspot tutorial