duminică

Premii si leapsa de sfirsit de vara

Parca as fi un copil,asa ma bucur cind cineva imi ofera ceva.Am primit aceste minunate premii de la dragele de CristinaKsi Cami carora le multumesc din suflet pentru ca mereu ma rasfata .Multi pupici *-*







Regulile acestui premiu sunt urmatoarele:
1. afisarea premiului
2. afisarea linkului celui care a acordat acest premiu
3. oferirea lui la 10 bloggeri
4. informarea bloggerilor prin mesaj
De asemenea,draga de CristinaK mi-a transmis si leapsa :"CE NU-MI PLACE!"



Voi enumara lucrurile care nu-mi plac....

- nu-mi plac persoanele care spun una si fac alta

- d.p.d.v. culinar, nu-mi plac mancarurile uleioase sau necondimentate
La rindul meu,ofer aceste premii alaturi de leapsa urmatoarelor bloggerite:

6 Comments:

LF said...

iti multumesc Julia pt.premii si leapsa! cat de curand le voi posta. te puppp!

julia said...

Cu placere Flori,le meriti din plin.Multumesc de vizita!
Pupici *-*!

Blueeyes said...

Julia multumesc mult pt Premii si nu in ultimul rand pt leapsa!te pup...pozele sunt superbe!

julia said...

Blueeyes,multumesc pentru vizita.Multi pupici *-*!

Loredana said...

multumesc tare mult ca te-ai gandit la noi. esti o dulce.

julia said...

draga loredana,multumesc pentru vizita.Sper ca ti-au placut premiile.
multi pupici din Tokyo *-*!

Jujo castle & Imperial palace Kyoto 2010

kiyomizu temple,kyoto 2010

KYOTO

Coreea de sud 1

Coreea de sud 2

Piramidele si Sfinxul

Atena

Galati

Cairo

 
©  free template by Blogspot tutorial