marți

Prajitura Dana








Aceasta este reteta originala a Danei careia ai multumesc din suflet.....a iesit un deliciu.

Eu am injumatatit cantitatile pentru foi si mi-au iesit doua foi pe care le-am taiat in doua.

Pentru 6 foi -
225g zahar
45g margarina
2 oua
10 linguri miere
1 lingurita bicarbonat
aprox. 600g faina

Pentru crema de lamaie:
200ml lapte
o cescuta cu gris
1 lingurita coaja de lamaie razuita fin
sucul de la o jumatate de lamaie
50 g unt
100 g zahar pudra
1 pliculet zahar vanilinat
200g gem de caise
4 linguri nuci macinate

Cum am procedat:
Am amestecat la cald (pe foc moale) mierea, zaharul si untul pana s-au omogenizat (doar vreo 4-5 minute), am luat de pe foc si am adaugat oualele pe rand, cand compozitia era doar calduta, apoi am adaugat faina si bicarbonatul dizolvat intr-o lingurita de suc de lamaie, apoi am omogenizat coca. Aici eu am impartit compozitia in doua, iar intr-una am adaugat o lingura cu cacao.Se imparte apoi fiecare din cele doua bucati de coca in 3 buc. egale, care se intind pe dosul tavii unse cu ulei sau tapetata cu hartie si se coc pe rand, apoi se lasa sa se raceasca.Intre timp am preparat un gris cu lapte. Cand a fost gata am adaugat aromele, apoi am lasat sa se mai raceasca. Cand era caldut spre rece am adaugat untul si sucul de lamaie si am omogenizat.Gemul l-am amestecat cu nucile razuite.

Montarea:

Am pus o foaie, apoi un strat de crema cu gris si lamaie, alta foaie, apoi un strat de gem cu nuci si inca o foaie deasupra.Am pus o tava deasupra si o carte mai grea si am introdus prajitura in frigider. Dupa cateva ore am scos-o, am taiat-o in doua parti pe lungime, am uns una dintre parti cu ciocolata si am asezat deasupra cealalta bucata.

4 Comments:

Ala Oancea said...

Super buna praji asta ;)

Maria said...

These pastries are so delicious! Complimenti! Kisses!

julia said...

Ala....este delicioasa!!!Multumesc pentru vizita *-*!

julia said...

Maria-these is a special pastry...it's DELICOUS!Thank you for your vizit!

Jujo castle & Imperial palace Kyoto 2010

kiyomizu temple,kyoto 2010

KYOTO

Coreea de sud 1

Coreea de sud 2

Piramidele si Sfinxul

Atena

Galati

Cairo

 
©  free template by Blogspot tutorial