luni

Concediu 2009



Papadia
Palatul de justitie


Casa de cultura a sindicatelor



O barca pe FALEZA










Bancile....






Fintina arteziana din Gradina Publica.







Cu caruta ...pe ulita

Gradina botanica

Dupa cum am promis am revenit cu o scurta descriere a itinererului nostru.
In primele 2 saptamini ne-am odihnit,am vizitat rudele din provincie si am stat la taclale cu familia si prietenii.
La sfirsitul lui Iulie am vizitat minastirile din Moldova,Sighisoara, Branul,Brasovul,Sinaia si Bucurestiul.
Pe 5 august am plecat in Egypt,unde am vizitat Cairo timp de 4 zile.Din Egypt am mers in Grecia,unde am petrecut 2 zile in Atena.Am revenit in Galati ,ne-am odihnit si ne-am pregatit bagajele.Asta a fost tot,cam pe fuga dar sa meritat.

9 Comments:

diamond said...

am recunoscut statuia de la o posta...:)) trec aproape zilnic pe acolo!:D

julia said...

diamond,MULTUMESC pentru vizita.aceasta statuie ma impresionat si am hotarit sa o pozez....solitara si trista.

Loredana said...

frumos concediu ati avut. si foarte intens. ati avut ceva program, nu gluma, la cate ati vizitat.
frumoase fotografiile!

julia said...

Multumesc de vizita loredana.A fost foarte frumos,interesant si educativ.multi pupici *-*

CristinaK said...

Dupa cate spun imaginile se pare ca ai avut un concediu minunat! Bine ai revenit, Julia!
Iti "transmit" o leapsa!
pupicei! week-end placut!

julia said...

Cristina K multumesc mult pentru leapsa si premiu.voi trece negresit sa le ridic.Multi multi pupici si un sfirsit de saptamina superb iti doresc *-*

CamiWitt said...

Ma omori cu zile cu pozele... Te rog sa treci pe la mine sa ridici niste premii Un sfirsit de saptamina minunat Cami

julia said...

Multumesc mult pentru vizita si SARUTMINA pentru premii.voi veni nrgresit sa le ridic.multi multi pupici din Tokyo *-*

julia said...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.

Jujo castle & Imperial palace Kyoto 2010

kiyomizu temple,kyoto 2010

KYOTO

Coreea de sud 1

Coreea de sud 2

Piramidele si Sfinxul

Atena

Galati

Cairo

 
©  free template by Blogspot tutorial